Service & Support

Hos os er service noget vi mener – når vi siger –”Service med vilje”.

Det betyder at du ikke kun får et produkt, men også en kontaktperson der følger dig fra første møde til din produktion er i gang hos digog det stopper ikke der; vores serviceafdeling står derefter klar til at hjælpe dig.

Vi uddanner kontinuerligt vores medarbejdere i både teoretisk og praktisk produkttræning hos vores leverandører, for at sikre dig korrekt og præcis servicering.

Vores projektledere deltager aktivt hele vejen igennem projektforløbet fra installation, koordinering, idriftsættelse og uddannelse af dine operatører til afleveringen af det færdige projekt.

Kort sagt - vi overdrager først løsningen til dig, når du er 100 procent tilfreds. Og skulle du blive i tvivl om noget bagefter, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

Servicekontakter:

Du kan tegne serviceaftaler som er tilpasset dit behov for både telefonsupport og servicebesøg.

Den fleksible løsning på service og softwaresupport:

Du kan sikre driften ved at benytte vores attraktive klippekortløsning, som giver dig en god rabat på vores tid – både vedr. service og support samt evt. konstruktions arbejder.

Kontakt os for at høre mere om de forskellige servicekontrakter.

Reservedele:

Vi tilstræber at være første led fra producenten, så vi kan sikre dig levering af reservedele uden unødig forsinkelse. Fra vores mangeårige virke i industrien ved vi, hvor vigtigt det er at sikre din produktion.

Hos os får du:

  • Professionel informationsdatabase = vi kender dine produkter, når du ringer op
  • Versionskontrol af software for hurtig genetablering i tilfælde af nedbrud
  • Stort produktkendskab
  • Levering til aftalt tid